Услугите на CarGarantie ще останат налични


Променено работно време

През последните седмици бяха взети множество предпазни мерки
Ограничаването на новия вирус на корона изисква сътрудничество и чувство за отговорност от всички. Поради тази причина, в съответствие с препоръките на Института „Робърт Кох“ и Световната здравна организация, през последните седмици CG Car-Garantie Versicherungs-AG вече прилага превантивни мерки в централата и клоновете си. Услугите на специализираниия застраховател се запазват.

Целта на предпазните мерки е да се гарантира здравето на служителите, клиентите и партньорите на CarGarantie, както и да се гарантира наличността на услугите в криза. Затова бяха увеличени възможностите за отдалечена работа. По-голямата част от служителите работят в режим на домашен офис. Това означава, че наличието на услугите на CarGarantie като обработка на щетите и сервизен център е гарантирано чрез обичайните телефонни номера и не се очакват големи ограничения в бизнес операциите. Само предишното работно време  (9:00 - 18:00) на отдела по обработка на щетите и сервизния център ще бъдат леко намалени от 1 април 2020 г. Това важи и за търговския ни представител, който ще продължава да се грижи за партньорите на CarGarantie по телефона чрез обичайния телефонен номер.

От 1 април ще бъдем на разположение за всички ваши заявки в следните часове:

Понеделник до петък: 9:30 ч. - 17:30 ч.

Молим за вашето разбиране и ще ви информираме веднага след като сме отново на разположение в обичайните часове.

CarGarantie пожелава преди всичко здраве на всички през следващия период.