Спечелване на лоялни клиенти


Системи за спечелване на лоялни клиенти: Програми за дългосрочно спечелване на лоялни клиенти

(copy 1)

Най-простият, но и най-ефективният инструмент, за да спечелите клиенти, е гаранцията. От този шанс фирма CarGarantie се възползва със своите ефективни програми за спечелване на лоялни клиенти, независимо дали става въпрос за това, в рамките на допълнителната гаранция за нови автомобили, гаранцията за употребявани автомобили или удължаване на гаранцията.

Програма за контакт с клиентите

  • Всеобхващаща програма за писмена кореспонденция
  • Персонална карта на клиента
  • Специфичен за търговеца дизайн
  • Редовен писмен контакт с клиентите от името на автокъщата
  • Ежемесечен отчет за клиентите, към които е отправено писмено съобщение

Програма за удължаване

  • Отправяне на писмо до клиентите за удължаване на гаранцията
  • Предложение за удължаване на гаранцията до клиента
  • Предварително проверяване дали съществува възможност за удължаване на гаранцията
  • Може да се избере писмо-обръщение, което да е индивидуално за търговеца или неутрално от CG

Вашите предимства:

  • Стимулиране спечелването на лоялни клиенти
  • Вашите клиенти повече ще се идентифицират с Вашата автокъща
  • Повишаване на имиджа на предлаганите услуги
  • Допълнителни сделки впоследствие в сферата на сервизните услуги и принадлежностите
  • Разграничавате се от конкуренцията и частния пазар
  • Пълно обработване от CarGarantie: Концепция, оформяне, производство и ежемесечно изпращане
  • Няма разходи: Печелите време за същинския си основен бизнес
  • Ежемесечен отчет: поради което е възможно допълнително лесно обслужване по телефона

Контакт и услуги

Контакт и услуги